چگونه کنسول ها را به مانیتور های فاقد پورت HDMI متصل کنیم؟
نوشته شده توسط : ماهره

مبدل HDMI به VGA با خروجی صدا. دقت کنید که باید سیم دو سر نری VGA هم تهیه فرمایید تا بتوانید این تبدیل را به مانیتورتان وصل کنید.

به هر حال اگر مصمم اید که از همین مانیتور فعلیتان استفاده کنید، باید تبدیل HDMI به VGA را از بازار تهیه کنید. این تبدیل ها چون باید سیگنال را از دیجیتال به آنالوگ تبدیل کنند، گران تر اند و همان طور هم که اشاره کردیم، از کیفیت تصویر می کاهند.

صوت

به این ترتیب شما سیگنال تصویر کنسولتان را به صفحه نمایشتان انتقال دادید، اما برای صدا چه راه حل هایی دارید؟ اگر که صفحه نمایش شما دارای اسپیکر هم باشد (که اغلب تلویزیون ها اسپیکر هم دارند، ولی در مورد مانیتور ها چنین چیزی صحیح نیست)، با متصل کردن کابل HDMI به صفحه نمایش علاوه بر صدا تصویر را هم دریافت می کنید.

اما اگر صفحه نمایشتان دارای پورت HDMI برای دریافت صدا و یا اسپیکر به منظور پخش نباشد چه؟ آن وقت باید از تجهیزات جانبی چون هدست و یا اسپیکر استفاده کنید. اما سوال این جا است که این ابزار پخش صوت دقیقا باید از چه طریقی به کنسول متصل شوند.

دریافت صدا از خروجی صدای تبدیل ها:

گفتیم که کابل HDMI صدا را هم انتقال می دهد. وقتی شما با مبدل HDMI به DVI و یا HDMI به VGA کنسول خود را به مانیتور وصل می کنید، دقیقا چه بلایی سر سیگنال صوت می آید؟ خیلی ساده بخواهیم بگوییم، این سیگنال ها یک جایی درون کابل HDMI هستند، اما چون DVI و VGA توانایی انتقال صوت ندارند، به صفحه نمایش منتقل نمی شوند.

خب خبر خوب این است که در برخی از مبدل های HDMI به DVI و یا HDMI به VGA خروجی صدا هم تعبیه شده. بنابراین می توانید اسپیکر های خود را مستقیما به این مبدل ها وصل کنید تا صدا هم دریافت کنید. هنگام خرید این مبدل ها حتما ذکر کنید که به می خواهید تبدیل، حاوی خروجی صدا هم باشد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی های رایانه ای , ,
:: برچسب‌ها: چگونه کنسول ها را به مانیتور های فاقد پورت HDMI متصل کنیم؟ , ps4 به مانیتور ,
:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: